با بیش از 10 سال تجربه در قلب شهر اصفهان طیف گسترده ای از اقامتگاه های بین المللی و داخلی را به شما ارائه می دهد تا شانس انتخاب بهترین تورهای ایران با بهترین پرواز ها و خدمات هتل را به شما ارائه دهند . ما یک هلدینگ خصوصی هستیم که کار اصلی آن ارائه مستقیم و بی واسطه تورهای خارجی و داخلی و در نهایت رضایت کامل همراهان است .
داشتن پیشینه اداره یک هتل 4 ستاره واقع در قلب اصفهان رابطه قاطعی با هتل های عالی رتبه ایرانی در سراسر کشور ایجاد کرده است . موفقیت ما مبتنی بر مراقبت از مشتری و توسعه محصول نوآورانه و سیاست های اصلی قیمت گذاری و علاقه به کاری است که انجام می دهیم .
شهرزادبال نه تنها کامل ترین سیستم جستجوی بلیط های سیستمی و چارتر است بلکه امکان رزرو و خرید بلیط را در کمترین زمان ممکن برایتان فراهم می کند . داشتن سفری آسان و مطمئن یکی از آن مواردی است که کیفیت زندگی مان را بالا می برد و شهرزادبال همه جوره سعی دارد تا هموطن هایش بهتر زندگی کنند و از لحظه لحظه ی آن لذت ببرند .
حال برای آنکه شهرزادبال حجت را بر مسافرانش تمام کرده باشد امکان استرداد آنلاین را نیز به باقی امکاناتش اضافه کرده است تا در هر لحظه از شبانه روز که دچار مشکلی شدید و از سفرتان بازماندید بتوانید بلیطتان را کنسل کرده و با کمترین هزینه ی جریمه کنسلی مبلغ بلیط را در حساب تان داشته باشید .
ما امیدواریم که نوآوری و خلاقیت مان در این مسیر طولانی با استقبال شما همراه بشود .