کامبوج افسانه ای – 5 شب و 6 روز ویژه نوروز

بدون امتیاز
  1. روز اول: 08/01/1403 پرواز بین المللی / ورود به فنوم پن شروع
  2. روز ششم : 13/01/1403 سیم ریپ / انتقال به فرودگاه پایان

توضیحات

خدمات شامل در نرخ تور:

ترانسفر ورود و خروج از فرودگاه به هتل و بالعکس

تمامی ترانسفر ها و حمل و نقل جاده ای با وسیله نقلیه اختصاصی مجهز به تهویه مطبوع

اقامت با صبحانه

تمامی وعده های غذایی ذکر شده در برنامه

ورودیه های اماکن بازدیدی

هزینه ویزای کامبوج

برنامه سفر

  1. مقدمه

    نکات مهم:

    • اتاق های هتل در ساعت 14:00 به وقت محلی در دسترس خواهند بود و باید در ساعت 12:00 تحویل شوند. در صورت تمایل به ورود زودهنگام یا خروج دیرهنگام مشمول هزینه اضافه خواهد شد.
    • بازدیدها و فعالیت‌ها ممکن است به دلیل تغییر یا لغو پرواز، شرایط آب و هوایی که مانع از توسعه مناسب آن می‌شود، و سایر موقعیت‌های غیرمرتبط با سازمان و این برنامه سفر، مانند ترافیک یا کندی گردش، سوانح ترافیکی، ناتوانی به دلایل بهداشتی و غیره… تغییرداده و یا لغو شوند. در این صورت، در صورت امکان، یک بازدید ویا فعالیت جایگزین ارائه می‌شود، یا اینکه با تغییر روز یا ساعت بازدیدها تلاش میکنیم تا اکثر بازدیدها و/یا فعالیت‌های قراردادی انجام شود. این جایگزین هرگز جبران مالی یا بازپرداخت وجه نخواهد بود.

     

  2. روز اول: 08/01/1403 پرواز بین المللی / ورود به فنوم پن

    پس از ورود به فرودگاه بین المللی سیم ریپ و پایان مراحل کنترل گذرنامه، راهنما و راننده منتظر شما هستند تا شما را به هتل محل اقامتتان منتقل کنند تا پس از یک پرواز طولانی کمی استراحت کنید.

  3. روز دوم : 09/01/1403 فنوم پن

    امروز گشت شهری فنوم پن اجرا خواهد شد. اولین بازدید تالار تختگاه و معبد نقره ای است که در باغی زیبا در مجموعه سلطنتی، جایی که تمام گنجینه سلطنتی کامبوج در آن نگهداری می شود. در این بازدید از دیدن کفپوشی از کاشی های نقره و مجسمه بودای زمردی شگفت زده می شوید. نکته مهمی که باید در نظر بگیرید این است که در این بازدید باید شانه ها و زانوهایتان پوشیده باشد و لباس مناسبی به تن داشته باشید. پس از آن از موزه ملی کامبوج بازدید میکنید. محلی که اشیاء باستانی از دوران آنکور و پیش از آنکور در آن به نمایش گذاشته شده. در نهایت پس از بازدید از معبد وات فنوم به هتل بر میگردیم و استراحت می کنیم.

  4. روز سوم : 10/01/1403 فنوم پن / سیم ریپ

    پس از صرف صبحانه در هتل، با وسیله نقلیه اختصاصی به سمت سیم ریپ حرکت می کنیم و از زیبایی های مسیر لذت می بریم. همچنین در طول مسیر از روستای عنکبوت نیز بازدید می کنید. این مسیر حدود 6 ساعت طول می کشد و در نهایت پس از ورود به سیم ریپ به هتل منتقل می شوید. شما این امکان را دارید که در صورت تمایل به جای حرکت زمینی به سیم ریپ با پرداخت هزینه مابه التفاوت از پرواز استفاده کنید.

  5. روز چهارم : 11/01/1403 تا پراهم / آنکور وات

    پس از صرف صبحانه در هتل، گشت امروز را با دیدار از معبد تا پرام واقع در شهری با همین نام شروع می کنیم. این معبد در انبوهی از درختان تنومند و کهنسال واقع شده که منظره ای هیجان انگیز از ترکیب تاریخ و طبیعت زیبای منطقه ایجاد می کند. در ادامه، به شهر باستانی و مجموعه آنکور توم میرویم که بی شک جواهری در کامبوج به حساب می آید. گشت را از دروازه جنوبی شروع میکنیم، جایی که مجسمه معروف آوالوکیتشوارا قرار دارد. شاید این مجسمه را در فیلم Tomb Rider دیده باشید. در مجموعه معابد شهر، معبد بایون را میبینیم که در اواخر قرن 12 میلادی ساخته شده و تزئینات جالبی از صدها صورت سنگی دارد و در ادامه از ایوان فیل ها، ایوان شاه لپار و هنچنین 12 برج دندانه ای بازدید می کنیم. بعدازظهر یکی از هیجان انگیز ترین بخش های تور، همان معبد اعظم آنکور وات را خواهیم دید. بزرگترین سازه مقدس که تا به حال روی زمین بنا شده. این معبد از اهمیت بسیاری زیادی برای طوایف خمر برخوردار است و به ویشنو، خدای هندوها تعلق دارد. دور تا دور معبد توسط خندقی بزرگ محافظت می شود و داخل آن با بیش از صدها مجسمه و کتیبه تزیین شده. از بالای معبد محو تماشای جنگلی انبوه خواهید شد. این منظره را هیچوقت از یاد نخواهید برد.

  6. روز پنجم: 12/01/1403 سیم ریپ / بانته آی سرای

    امروز بعد از صبحانه، قرار است که از معبد بانته آی سرای بازدید کنیم. معبدی که به خدای هندوها، شیوا تعلق دارد و در سال 976 میلادی ساخته شده. در ادامه از مجموعه معابد بانته آی سامره، مه بورن شرقی، پره راپ، پراسات کراوان و تاکئو بازدید می کنیم و در نهایت، به هتل بر می گردیم تا استراحت کنید.

  7. روز ششم : 13/01/1403 سیم ریپ / انتقال به فرودگاه

    مطابق برنامه پروازی به فرودگاه منتقل می شوید تا به خانه برگردید.

بدون امتیاز 0 (0 نقد و بررسی)

  • عالی
    0%
  • خوب
    0%
  • متوسط
    0%
  • نه خیلی بد
    0%
  • خیلی بد
    0%
فهرست