سمفونی بالی – 9 شب و 10 روز ویژه نوروز

بدون امتیاز
  1. روز اول: 28/12/1402 پرواز از تهران به سمت بالی شروع
  2. روزدهم : 08/01/1403 انتقال به فرودگاه پایان

توضیحات

خلاصه اجرایی تور

 

روز اول 28/12/1402 روز هفتم 05/01/1403
پرواز از تهران به سمت بالی گشت منطقه اولواتو و شام در ساحل جیمباران
روز دوم 29/12/1402 روز هشتم 06/01/1403
ورود به بالی / انتقال به هتل (منطقه اوبود) وقت آزاد
روز سوم 01/01/1403 روز نهم 07/01/1403
گشت منطقه کینتامانی وقت آزاد
روز چهارم 02/01/1403 روز دهم 08/01/1403
گشت اوبود – منطقه بساکیه (Besakih) انتقال به فرودگاه
روز پنجم 03/01/1403
گشت تمام روز منطقه بدوگول
روز ششم 04/01/1403
گشت مناطق تامان آیون و تاناه لوت (نوسا دوا)

 

برنامه سفر

  1. مقدمه

    نکات مهم:

    • اتاق های هتل در ساعت 14:00 به وقت محلی در دسترس خواهند بود و باید در ساعت 12:00 تحویل شوند. در صورت تمایل به ورود زودهنگام یا خروج دیرهنگام مشمول هزینه اضافه خواهد شد.

    بازدیدها و فعالیت‌ها ممکن است به دلیل تغییر یا لغو پرواز، شرایط آب و هوایی که مانع از توسعه مناسب آن می‌شود، و سایر موقعیت‌های غیرمرتبط با سازمان و این برنامه سفر، مانند ترافیک یا کندی گردش، سوانح ترافیکی، ناتوانی به دلایل بهداشتی و غیره… تغییرداده و یا لغو شوند. در این صورت، در صورت امکان، یک بازدید ویا فعالیت جایگزین ارائه می‌شود، یا اینکه با تغییر روز یا ساعت بازدیدها تلاش میکنیم تا اکثر بازدیدها و/یا فعالیت‌های قراردادی انجام شود. این جایگزین هرگز جبران مالی یا بازپرداخت وجه نخواهد بود.

  2. روز اول: 28/12/1402 پرواز از تهران به سمت بالی

    پیشنهاد ما برای پرواز از تهران به بالی پرواز قطری ساعت 12:10 ظهر می باشد.

  3. روز دوم : 29/12/1402 ورود به بالی / انتقال به هتل (منطقه اوبود)

    ورود به فرودگاه و کنترل گذرنامه. پس از خروج راهنما منتظر شماست تا پس از استقبال، شما را به هتل محل اقامت منتقل کند. پس از تحویل اتاق، شما بقیه روز را در اختیار خود هستید تا خستگی سفر طولانی را به در کنید و برای شروع تور آماده شوید.

  4. روز سوم: 01/01/1403 گشت منطقه کینتامانی

    پس از صرف صبحانه در هتل، یک گشت تمام روز را شروع میکنیم و به سمت مرکز جزیره حرکت میکنیم. به سمت باتوان می رویم و از یک خانه محلی بازدید میکنیم تا با زندگی واقعی و روزمره مردم محلی بالی آشنا شویم. پس از آن به سمت شهر سلوک “Celuk” که به صنعتگران طلا و نقره معروف است می رویم. پس از آن به سمت شهر ماس حرکت می کنیم که به ساخت مجسمه ها و صنایع دستی چوبی معروف است. در نهایت به دامنه کوه آتشفشان می رسیم، جایی که در ارتفاع 1700 متری میتوانید از منظره جزیره لذت ببرید. در مسیر حرکت به هتل جدید در منطقه اوبود از کنار مزارع طبقاتی و پلکانی برنج عبور می کنیم که شما را شگفت زده خواهند کرد

  5. روز چهارم : 02/01/1403 گشت اوبود – منطقه بساکیه (Besakih)

    پس از صرف صبحانه در هتل یک گشت تمام روز در منطقه خواهیم داشت. به سمت معبد بساکیه حرکت میکنیم که مقدس ترین مجموعه معابد جزیره شناخته شده. این معبد باستانی اولین بار در قرن دهم میلادی ساخته شده و پس از آن گسترش یافته. در ادامه از معبد مادر به سمت بوکیت جامبول با مناظر زیبا و بی نظیرش حرکت میکنیم. بازدید بعدی از اقامتگاه سابق پادشاه در منطقه کلونگ کلونگ است. در نهایت و پس از بازدید از دو ساختمان دیوان عدالت با سقف نقاشی شده و قصر شناور به هتل بر میگردیم.

  6. روز پنجم : 03/01/1403 گشت تمام روز منطقه بدوگول

    پس از صرف صبحانه در هتل به سمت منطقه بدوگول حرکت می کنیم. در مسیر از بازار محلی باتوریتی بازدید میکنیم. در این بازار می توانید انواع دانه های وحشی، سبزیجات، ادویه، ترشی و میوه های استوایی تازه را پیدا کنید. مسیرمان را به سمت جاتیلووی ادامه می دهیم و از مزارع برنج پلکانی که مثل چندین تراس روی هم قرار گرفته اند بازدید می کنیم. در ادامه و پس از ورود به شهر بدوگول به بالای تپه ای می رویم که از آنجا دریاچه براتان را میبینیم که دهانه کوه باستانی براتان را پر کرده و پس از آن از معبد اولون دانو بازدید می کنیم. در ادامه تور از دریاچه های دوقلوی بویان و تامبلینگان بازدید کرده و در نهایت به هتل بر میگردیم.

  7. روز ششم : 04/01/1403 گشت مناطق تامان آیون و تاناه لوت (نوسا دوا)

    پس از صرف صبحانه در هتل، صبح را وقت آزاد دارید تا استراحت کنید و یا از امکانات هتل و تفریحات ساحلی یا استخر استفاده کنید. بعدازظهر، راهنما منتظر شماست تا به معبد سلطنتی تامان ایون بروید. پس از آن، به سمت معبد تاناه لوت که یکی از مهمترین معابد بالی که روی یک صخره در اقیانوس هند ساخته شده می رویم و درنهایت از دیدن غروب خورشید لذت می بیرید. این معبد به نام پورو هم شناخته می شود و متعلق به هندوهای جزیره است. سپس به سمت منطقه ساحلی نوسا دوا حرکت میکنیم تا به هتلمان در کنار ساحل برویم و استراحت کنیم.

  8. روز هفتم : 05/01/1403 گشت منطقه اولواتو و شام در ساحل جیمباران

    پس از صرف صبحانه در هتل، صبح را وقت آزاد دارید تا استراحت کنید و یا از امکانات هتل و تفریحات ساحلی یا استخر استفاده کنید. اوایل بعدازظهر، به سمت جنوب جزیره و منطقه اولواتو “Uluwatu” حرکت میکنیم. پس از عبور از منطقه پادانگ “Padang” به معبد اولواتو میرسیم، شکوه این معبد که بر روی صخره ای مشرف به اقیانوس هند قراردارد شما را شگفت زده می کند. پس از تماشای غروب خورشید به تماشای مراسم رقص آتش می رویم و در نهایت، به ساحل جیمباران می رویم تا از یک شام دریایی بی نظیر در کنار ساحل لذت ببرید. در پایان به هتل منتقل می شوید تا استراحت کنید.

  9. روز هشتم : 06/01/1403 وقت آزاد

    پس از صرف صبحانه در هتل تمام روز را وقت آزاد دارید و دراختیار خودتان هستید تا بتوانید از تفریحات ساحلی لذت ببرید و یا از امکانات هتل استفاده کنید.

  10. روز نهم : 07/01/1403 وقت آزاد

    پس از صرف صبحانه در هتل تمام روز را وقت آزاد دارید و دراختیار خودتان هستید تا بتوانید از تفریحات ساحلی لذت ببرید و یا از امکانات هتل استفاده کنید.

  11. روزدهم : 08/01/1403 انتقال به فرودگاه

    پس از صرف صبحانه در هتل طبق برنامه پروازی به فرودگاه منتقل می شوید تا به خانه برگردید.

بدون امتیاز 0 (0 نقد و بررسی)

  • عالی
    0%
  • خوب
    0%
  • متوسط
    0%
  • نه خیلی بد
    0%
  • خیلی بد
    0%
فهرست