سافاری کنیا به همراه 3 شب ساحل – 10 شب و 11 روز ویژه نوروز

بدون امتیاز
  1. روز اول: 28/12/1402 پرواز بین المللی از تهران به نایروبی شروع
  2. روز یازدهم : 09/01/1403 ساحل دیانی مومباسا نایروبی پرواز برگشت پایان

توضیحات

خدمات شامل در نرخ تور:

ترانسفر ورود و خروج از فرودگاه به هتل و بالعکس

تمامی ترانسفر ها و سافاری ها با خودرو 4 x4

اقامت با صبحانه

ورودیه های پارک های ملی و مناطق بازدیدی در برنامه

راهنمای حرفه ای

وعده های غذایی نام برده شده در برنامه سفر

دریافت ویزای کنیا

برنامه سفر

  1. مقدمه

    نکات مهم:

    • اتاق های هتل در ساعت 14:00 به وقت محلی در دسترس خواهند بود و باید در ساعت 12:00 تحویل شوند. در صورت تمایل به ورود زودهنگام یا خروج دیرهنگام مشمول هزینه اضافه خواهد شد.
    • بازدیدها و فعالیت‌ها ممکن است به دلیل تغییر یا لغو پرواز، شرایط آب و هوایی که مانع از اجرا مناسب آن می‌شود، و سایر موقعیت‌های غیرمرتبط با سازمان و این برنامه سفر، مانند ترافیک یا کندی گردش، سوانح ترافیکی، ناتوانی به دلایل بهداشتی و غیره… تغییرداده و یا لغو شوند. در این صورت، در صورت امکان، یک بازدید ویا فعالیت جایگزین ارائه می‌شود، یا اینکه با تغییر روز یا ساعت بازدیدها تلاش میکنیم تا اکثر بازدیدها و/یا فعالیت‌های قراردادی انجام شود. این جایگزین هرگز جبران مالی یا بازپرداخت وجه نخواهد بود.

  2. روز اول: 28/12/1402 پرواز بین المللی از تهران به نایروبی

    پرواز بین المللی از تهران. پیشنهاد ما هواپیمای قطری پرواز ساعت 22:45 از تهران

  3. روز دوم: 29/12/1402 نایروبی

    ورود به فرودگاه و کنترل گذرنامه. پس از خروج راننده منتظر شماست تا پس از استقبال، شما را به هتل محل اقامت منتقل کند. پس از تحویل اتاق، شما بقیه روز را در اختیار خود هستید تا خستگی سفر طولانی را به در کنید و برای شروع تور آماده شوید.

  4. روز سوم: 01/01/1403 نایروبی – ماسای مارا

    پس از صرف صبحانه از مسیر ناروک به سمت ماسای مارا حرکت می کنیم. پس از ورود به منطقه و اسکان در اقامتگاه، ناهار میل می کنید و بعد از ظهر گشت سافاری در منطقه ماسای شروع خواهد شد. این منطقه سکونتگاه قبیله های معروف ماسای و سرنگیتی است که بومیان آنجا به حساب می آیند. این منطقه اصلی ترین زیستگاه 5 حیوان عظیم الجثه آفریقا یعنی شیر، پلنگ، فیل، کرگدن و بوفالو است، پس شانس زیادی برای دیدن تمام آنها دارید.

  5. روز چهارم: 02/01/1403 ماسای مارا

    بدون تردید، ماسای مارا به عنوان یکی از نمادهای کنیا، و همینطور آفریقا، بیش از یک روز زمان برای بازدید لازم دارد، چرا که قاب های عکاسی بی شماری به شما هدیه می کند. امروز دوبار گشت سافاری، یک بار صبح و یک بار بعدازظهر خواهیم داشت و تمام وعده های غذایی در اقامتگاه سرو می شوند. گشت اختیاری (آپشنال) بازدید از قبایل ماسای به ازای هر نفر 35 دلار که در محل پرداخت خواهد شد. در این گشت از شما با موسیقی و رقص محلی استقبال خواهد شد و در ادامه می توانید از خانه هایشان بازدید کنید، با فرهنگ و آداب و رسوم آنها آشنا شوید و در نهایت با آنها هم کلام شوید.

  6. روز پنجم: 03/01/1403 ماسای مارا – ناکورو

    امروز پس از صرف صبحانه به سمت منطقه محافظت شده دریاچه ناکورو می رویم. پس از ورود و صرف ناهار، کمی استراحت می کنیم و گشت سافاری امروز بعدازظهر اجرا خواهد شد. دریاچه ناکورو پناهگاه اصلی پرندگان مهاجر از جمله اصلی ترین آنها فلامینگو به شمار می آید. میلیون ها فلامینگو سالانه به آنجا می آیند و صحنه تکرار نشدنی می سازند.

  7. روز ششم: 04/01/1403 ناکورو – آمبوسلی

    امروز صبح زود پس از صرف صبحانه به سمت پارک ملی و منطقه محافظت شده آمبوسلی حرکت می کنیم. پس از ورود به اقامتگاه، صرف ناهار و کمی استراحت، گشت سافاری بعدازظهر شروع می شود. این منطقه که با مساحت 8000 متر مربع در منطقه مرزی کنیا و تانزانیا قرار گرفته به گفته کارشناسان جواهری در کنیاست. چرا که تعداد و تنوع بسیار بالای جانوران در این منطقه تجربه ای فراموش نشدنی برای شما خواهد ساخت.

  8. روز هفتم: 05/01/1403 آمبوسلی – ساوو غربی

    پس از صرف صبحانه در هتل، از آمبوسلی خارج شده و به سمت ساوو غربی می رویم. پس از صرف ناهار و کمی استراحت، گشت سافاری در این منطقه آغاز می شود. منطقه محافظت شده آمبوسلی، بزرگتری پارک ملی در کنیا با مساحتی 22000 متر مربعی است که به دو قسمت غربی و شرقی تقسیم می شود. چیزی حدود یک سوم از فیل های کنیا در این منطقه زندگی می کنند و با توجه به تعداد بسیار زیاد جانوران از گونه های مختلف که در این منطقه هستند، قطعا امکان دیدن هر 5 حیوان عظیم الجثه آفریقا در این منطقه وجود دارد. در نهایت به اقامتگاه بر میگردیم و پس از صرف شام استراحت می کنیم.

  9. روز هشتم: 06/01/1403ساوو غربی – ساحل دیانی مومبا

    امروز یک سافاری هیجان انگیز در زمان طلوع آفتاب داریم و پس از آن به اقامتگاه بر میگردیم تا بعد از صبحانه، به سمت مومباسا حرکت کنیم و تا ظهر به آنجا برسیم. تجربه اقامت در یک هتل ساحلی لوکس در سواحل اقیانوس هند از امروز شروع می شود. پس از ورود به هتل در اختیار خودتان هستید تا از ساحل و امکانات هتل لذت ببرید.

  10. روز نهم : 07/01/1043 ساحل دیانی مومباسا

    تمام روز را در اختیار خود هستید و وقت آزاد دارید. برای امروز و فردا می توانید از بین سه گشت اختیاری (آپشنال) که در ادامه ذکر شده استفاده کنید و یا از ساحل و امکانات هتل لذت ببرید. گشت شهری مومباسا: شروع از 9 صبح شامل بازدید پانورامیک از شهر و توقف در مقابل قلعه مسیح، عبور از خیابان ها و کوچه های محله های منطقه تاریخی مومباسا و همینطور مناطق مدرن جزیره. جاده بامبوری و روستای مامبو: شروع گشت از ساعت 2 بعدازظهر و حرکت در مسیر جاده زیبای بامبوری با مناظر زیبا و به یاد ماندنی. پیاده روی در منطقه بامبوری با پرندگان رنگارنگ، اسب های آبی و بوفالو ها. بازدید از روستای مامبو و مزرعه کروکدیل ها. جزیره واسینی و پارک دریایی کیسیته: حرکت از هتل ساعت 6 صبح به سمت اسکله و از آنجا با قایق های سنتی سواحیلی به سمت جزیره واسینی و پارک دریایی کیسیته. در طول گشت شما امکان استفاده از خدماتی مثل غواصی را دارید. این گشت به همراه ناهار دریایی ارائه می شود و در نهایت شما را به هتل بر میگردانیم.

  11. روز دهم : 08/01/1403 ساحل دیانی مومباسا

    تمام روز را در اختیار خود هستید و وقت آزاد دارید. برای امروز و فردا می توانید از بین سه گشت اختیاری (آپشنال) که در بالا ذکر شده استفاده کنید و یا از ساحل و امکانات هتل لذت ببرید.

  12. روز یازدهم : 09/01/1403 ساحل دیانی مومباسا نایروبی پرواز برگشت

    پس از صرف صبحانه در هتل، به ایستگاه راه آهن مومباسا می رویم تا از آنجا با قطار به نایروبی بر گردیم و از آنجا طبق برنامه پروازی به فرودگاه منتقل خواهید شد تا به خانه بر گردید.

بدون امتیاز 0 (0 نقد و بررسی)

  • عالی
    0%
  • خوب
    0%
  • متوسط
    0%
  • نه خیلی بد
    0%
  • خیلی بد
    0%
فهرست