تور 10 شب و 11 روز سریلانکا – مروارید اقیانوس هند ویژه نوروز

بدون امتیاز
  1. روز اول 27/12/1402 پرواز بین المللی از تهران شروع
  2. روز یازدهم 08/01/1403 بنتوتا فرودگاه کلمبو پایان

توضیحات

خدمات شامل در نرخ تور:

ترانسفر ورود و خروج از فرودگاه به هتل و بالعکس

تمامی ترانسفر ها و حمل و نقل جاده ای با وسیله نقلیه اختصاصی مجهز به تهویه مطبوع

اقامت با صبحانه

تمامی وعده های غذایی ذکر شده در برنامه

ورودیه های اماکن بازدیدی

برنامه سفر

  1. مقدمه

    نکات مهم:

    • اتاق های هتل در ساعت 14:00 به وقت محلی در دسترس خواهند بود و باید در ساعت 12:00 تحویل شوند. در صورت تمایل به ورود زودهنگام یا خروج دیرهنگام مشمول هزینه اضافه خواهد شد.
    • بازدیدها و فعالیت‌ها ممکن است به دلیل تغییر یا لغو پرواز، شرایط آب و هوایی که مانع از توسعه مناسب آن می‌شود، و سایر موقعیت‌های غیرمرتبط با سازمان و این برنامه سفر، مانند ترافیک یا کندی گردش، سوانح ترافیکی، ناتوانی به دلایل بهداشتی و غیره… تغییرداده و یا لغو شوند. در این صورت، در صورت امکان، یک بازدید ویا فعالیت جایگزین ارائه می‌شود، یا اینکه با تغییر روز یا ساعت بازدیدها تلاش میکنیم تا اکثر بازدیدها و/یا فعالیت‌های قراردادی انجام شود. این جایگزین هرگز جبران مالی یا بازپرداخت وجه نخواهد بود.

  2. روز اول 27/12/1402 پرواز بین المللی از تهران

    پرواز بین المللی پرواز بین المللی از تهران. هواپیمای قطری پرواز از تهران ساعت 22:45

  3. روز دوم 28/12/1402 کولومبو

    کولومبو بلافاصله پس از ورود به فرودگاه و طی مراحل گذرنامه و دریافت بار، راهنما به استقبال شما می آید تا شما را به هتل منتقل کند تا خستگی یک پرواز طولانی را به در کنید. بقیه روز را در اختیار خود خواهید بود.

  4. روز سوم 29/12/1402 کولومبو / پیناوالا / سیگیریا

    کولومبو / پیناوالا / سیگیریا صبحانه و شام پس از صرف صبحانه در هتل گشت شهری کولومبر را شروع می کنیم. گشت امروز با تماشای قلعه و مراکز تجاری پتا Peta شروع می شود. منظره ای زیبا و چشم نواز از بندر کولومبو را میبینیم و در ادامه از فانوس دریایی، برج ساعتی قدیمی تر از برج ساعت لندن در نزدیکی خانه ریاست جمهوری و ساختمان پارلمان بازدید می کنیم. در ادامه با عبور از خیابان اصلی کولومبو از موزه هلندی ها و تالار قدیمی شهر با مجسمه ها و عروسک های فرمانداران قدیم سریلانکا بازدید می کنیم. در ادامه به سمت سیگیریا حرکت میکنیم و در مسیر پناهگاه فیل های پیناوالا Pinnawala را میبینیم. پس از ورود به سیگیریا به هتل می رویم تا کمی استراحت کنیم.

  5. روز چهارم 01/01/1403 سیگیریا / پولونارووا / سیگیریا

    سیگیریا / پولونارووا / سیگیریا صبحانه و شام صبح خیلی زود قبل از صبحانه به سمت قلعه صخره ای سیگیریا یا همان صخره شیر، حرکت میکنیم تا یکی از میراث جهانی یونسکو را ببینیم. بقایای این قلعه در بین برکه و باغ و جنگل احاطه شده و پس از 45 دقیقه تا 1 ساعت پیاده روی به بالای صخره می رسیم تا از یکی از شگفت انگیز ترین مناظر لذت ببریم. پس از آن جهت صرف صبحانه به هتل بر میگردیم. پس از صرف صبحانه به سمت روستای هیریوادونا Hiriwaduna حرکت میکنیم. روستایی با مناظر رویایی، گویا در دنیایی متفاوت حرکت میکنید. در ادامه توسط یک گاری بولاک (گاری سنتی که توسط گاو کشیده می شود) در یک جاده خاکی و از میان شالیزارهای برنج به سمت دریاچه زیبای هیریوادونا می رویم. سوار بر قایق های کاتاماران (یک نوع قایق سنتی سریلانکا) از مناظر شگفت انگیز دریاچه با تنوع بالای پرندگانی که در اطراف آن زندگی می کنند لذت می بریم. در ادامه، پس از صرف ناهار سنتی سریلانکایی در این روستا، به شهر باستانی پولونارووا Polonnaruwa می رویم. پس از بازدید از این شهر باستانی که به عنوان میراث جهانی در لیست یونسکو قرار دارد، به سمت معبد لاناکاتیلاکا Lanakathilaka می رویم و از مجسمه عظیم و غول پیکر بودا بازدید می کنیم. در نهایت به هتل بر میگردیم تا استراحت کنیم.

  6. روز پنجم 02/01/1403 سیگیریا / دامبولا / ماتاله / کندی

    سیگیریا / دامبولا / ماتاله / کندی صبحانه و شام پس از صرف صبحانه در هتل به سمت کندی حرکت میکنیم. در مسیر از غار معبد های دامبولا بازدید میکنیم و به سمت ماتاله ادامه می دهیم تا از باغ ادویه جات ماتاله بازدید میکنیم و با درخت ها و بوته های انواع مختلف ادویه آشنا می شویم. در طول بازدید از این مجموعه توضیحات کاملی در خصوص انواع ادویه جات و نحوه رشد آنها به شما ارائه می شود. پس از ورود به شهر کندی و صرف ناهار، گشت شهری کندی را خواهیم داشت و از دریاچه کندی، کاخ سلطنتی، و معبد دندان بودا بازدید کرده و درنهایت و پس از تماشای اجرای یک رقص سنتی به هتل می رویم تا استراحت کنید

  7. روز ششم 03/01/1403 کندی / نووارا الیا

    کندی / نووارا الیا صبحانه و شام پس از صرف صبحانه درهتل به سمت منطقه نووارا الیا حرکت میکنیم تا از معروف ترین و یکی از زیبا ترین جاذبه های سری لانکا، باغ گیاهشناسی بازدید کنیم. پس از بازدید از این جواهر، به سمت شهر نووارا الیا حرکت می کنیم و در مسیر از کنار آبشار رامبودا ....، جنگل های کاج و اکالیپتوس، شالیزار های برنج عبور میکنیم که طبیعتا در کنار آن ها برای گرفتن عکس یادگاری و لذت از طبیعت توقف خواهیم کرد. پس از بازدید از یک کارخانه چای به نووارا الیا می رویم، شهر بالای ابرها که در ارتفاع 1980 متری از سطح دریا قرار دارد و در کنار دریاچه گریگوریا .... از فضای زیبا و آرامش آن لذت می بریم. در نهایت به هتل می رویم تا کمی استراحت کنیم.

  8. روز هفتم 04/01/1403 نوواراالیا/یالا

    نووارا الیا / یالا صبحانه و شام پس از صرف صبحانه درهتل به ایستگاه قطار منتقل می شوید تا در مسیر حرکت به سمت منطقه الا (Ella) یک تجربه فراموش نشدنی از قطار سواری با زیبا ترین صحنه ها را داشته باشید. حدود ساعت 14:30 به الا می رسید و بلافاصله بازدید از این منطقه جذاب را شروع میکنید تا از دیدن دره الا، قله آدم کوچک، آبشار و غار راوانا لذت ببرید.اگر زمان اجازه دهد، می توانید تجربه زیپ لاین سواری در این منطقه را نیز داشته باشید. بلافاصله پس از ورود به منطقه یالا، به پارک ملی می روید تا تجربه یک سافاری بی نظیر را داشته باشید. در این سافاری شانس دیدن گونه های مختلف جانوری از جمله فیل، گوزن خالدار، پلنگ، گراز وحشی، کرکدیل، بیش از 130 گونه پرنده، انواع خزندگان و پروانه ها را دارید. درنهایت به هتل منتقل می شوید تا استراحت کنید.

  9. روز هشتم 05/01/1403 یالا /گاله/بنتوتا

    یالا / گاله / بنتوتا صبحانه و شام پس از صرف صبحانه از به سمت شهر کوچک و آرام بالاپیتیا .... می رویم تا رودخانه مادو گانگا .... را ببینیم. جذاب ترین بخش این رودخانه جنگل حرا است که در میان یک تالاب وسیع با 28 جزیره قرار دارد که بعضی از این جزیره ها مسکونی اند. همزمان که از زیبایی طبیعت بکر لذت میبرید، می توانید منازل و عبادتگاه های مردم محلی را نیز از روی قایق ببینید. در ادامه به یکی از جزایر که محل تولید و برداشت دارچین است می رویم تا با روش جداسازی ادویه دارچین از پوست درخت آشنا شوید. در ادامه مسیر به سمت بنتوتا از یک مرکز حمایت و حفاظت از لاک پشت های در معرض انقراض بازدید می کنیم و پس از آن به سمت هتل ساحلی مان در بنتوتا می رویم تا استراحت کنیم.

  10. روز نهم 06/01/1403 بنتوتا

    بنتوتا صبحانه و شام پس از صرف صبحانه درهتل تمام روز را در اختیار خود هستید تا در کنار ساحل استراحت کنید و از تفریحات ساحلی و یا امکانات هتل استفاده کنید.

  11. روز دهم 07/01/1403 بنتوتا

    بنتوتا صبحانه و شام پس از صرف صبحانه درهتل تمام روز را در اختیار خود هستید تا در کنار ساحل استراحت کنید و از تفریحات ساحلی و یا امکانات هتل استفاده کنید.

  12. روز یازدهم 08/01/1403 بنتوتا فرودگاه کلمبو

    بنتوتا / فرودگاه کولومبو صبحانه پس از صرف صبحانه درهتل طبق برنامه پروازی به فرودگاه کولومبو منتقل می شوید تا به خانه برگردید.

بدون امتیاز 0 (0 نقد و بررسی)

  • عالی
    0%
  • خوب
    0%
  • متوسط
    0%
  • نه خیلی بد
    0%
  • خیلی بد
    0%
فهرست