تور کلاسیک ویتنام، از جنوب تا شمال – 11 شب و 12 روز ویژه نوروز

بدون امتیاز
  1. روز اول 26/12/1402 پرواز بین المللی شروع
  2. روز دوازدهم 08/01/1403 پایان

توضیحات

خدمات شامل در نرخ تور:

ترانسفر ورود و خروج از فرودگاه به هتل و بالعکس

تمامی ترانسفر ها و حمل و نقل جاده ای با وسیله نقلیه اختصاصی مجهز به تهویه مطبوع

پرواز های داخلی

اقامت با صبحانه

تمامی وعده های غذایی ذکر شده در برنامه

ورودیه های اماکن بازدیدی

بیمه مسافرتی سامان

ویزا ویتنام

برنامه سفر

  1. مقدمه

    نکات مهم:

    • اتاق های هتل در ساعت 14:00 به وقت محلی در دسترس خواهند بود و باید در ساعت 12:00 تحویل شوند. در صورت تمایل به ورود زودهنگام یا خروج دیرهنگام مشمول هزینه اضافه خواهد شد.
    • بازدیدها و فعالیت‌ها ممکن است به دلیل تغییر یا لغو پرواز، شرایط آب و هوایی که مانع از توسعه مناسب آن می‌شود، و سایر موقعیت‌های غیرمرتبط با سازمان و این برنامه سفر، مانند ترافیک یا کندی گردش، سوانح ترافیکی، ناتوانی به دلایل بهداشتی و غیره… تغییرداده و یا لغو شوند. در این صورت، در صورت امکان، یک بازدید ویا فعالیت جایگزین ارائه می‌شود، یا اینکه با تغییر روز یا ساعت بازدیدها تلاش میکنیم تا اکثر بازدیدها و/یا فعالیت‌های قراردادی انجام شود. این جایگزین هرگز جبران مالی یا بازپرداخت وجه نخواهد بود.

  2. روز اول 26/12/1402 پرواز بین المللی

    پرواز بین المللی از تهران پرواز بین المللی از تهران. هواپیمایی قطری از تهران ساعت 22:45

  3. روز دوم 27/12/1402 هو شی مین

    هوشی مین شام ورود به فرودگاه و کنترل گذرنامه. پس از خروج راننده منتظر شماست تا پس از استقبال، شما را به هتل محل اقامت منتقل کند. پس از کمی استراحت در هتل گشت شهری هوشی مین آغاز می شود تا با جاذبه های شهر هوشی مین آشنا شوید. گشت شامل بازدید از ساختمان شهرداری (Hotel De Ville)، ساختمان اپرا، Landing Zone که همان محل فرار آخرین گروه امریکایی های ساکن هوشی مین است، ساختمان های مربوط به دوره استعمار فرانسه و در نهایت خیابان زنده و پرشور Bui Vien می شود. به هتل بر میگردیم و استراحت می کنیم.

  4. روز سوم 28/12/1402 هو شی مین – دلتای رود مکونگ (بن تره)

    هوشی مین – دلتای رود مکونگ صبحانه و ناهار پس از صرف صبحانه در هتل، گشت خود را با حرکت به شهر "مای تو" شروع میکنیم. این شهر در سواحل رودخانه مکونگ قراردارد. از آنجا سوار برقایق از مناظر زیبای منطقه از جمله جزایر چهارگانه اژدها، اسب شاخدار، لاک پشت و ققنوس لذت برده و به سمت مزرعه پرورش زنبور مسیر خود را ادامه می دهیم. پس از صرف یک فنجان چای و عسل و آشنایی با صنایع چوب سوار بر توک توک های سنتی ویتنامی در منطقه گشت میزنیم. پس از صرف ناهار در یک رستوران ویتنامی در کنار رودخانه سوار بر قایق های کوچک سنتی به سمت کشتی برمیگردیم و در نهایت پس از بازدید از دهکده نارگیل و یک کارگاه آب نبات نارگیلی به هوشی مین برمی گردیم و به هتل منتقل خواهید شد.

  5. روز چهارم 29/12/1402 هوشی مین: تونل های کوچی

    روز چهارم هوشی مین: تونل های کوچی صبحانه و ناهار امروز یک گشت بسیار جذاب و هیجان انگیز داریم و به منطقه کوچی می رویم تا از تونل های زمان جنگ ویتنام بازدید کنیم. پس از اتمام گشت به هتل بر میگردیم.

  6. روز پنجم 01/01/1403 هو شی مین – دانانگ – هوی آن

    هو شی مین – دانانگ – هوی آن صبحانه و شام امروز پس از صبحانه و در زمان مقرر به فرودگاه منتقل می شوید و از آنجا با یک پرواز کوتاه به دانانگ میرویم تا از آنجا به صورت زمینی به شهر زیبا و تاریخی هوی آن برسیم. به محض ورود راهنما به استقبال شما می آید و به سمت هوی آن حرکت کرده و یک تجربه خاطره انگیز خواهیم داشت و با سوار شدن به قایق های گرد محلی که به قایق های نارگیلی معروف اند در رودخانه هوی آن به سمت Coconut Island می رویم و در نهایت به هتل می رویم تا کمی استراحت کنیم.

  7. روز ششم 02/01/1403

    هوی آن: بازدید از بانا هیلز و پل دست خدا / گشت نیم روز شهری صبحانه و ناهار امروز صبح به سمت منطقه Bana Hills می رویم و بعد از تجربه سوار شدن بلندترین تله کابین دنیا، روی Golden Bridge یا همان پل معروف دستان خدا قدم می زنیم و بعد از ناهار به هوی آن بر میگردیم. بعد از ظهر یک گشت شهری کامل در شهر هوی آن خواهیم داشت. شهری که در آن می توانید همزمان از حضور در یک بندر تجاری مهم و پرسه زدن در کوچه هایی با خانه های سنتی و همچنین ساحلی زیبا لذت ببرید. علیرغم تاریخی پر از جنگ، مرکز شهر هوی آن همچنان رونق و شکوه خود را حفظ کرده و معماری بی نظیر آن برایتان خاطره ساز خواهد شد. امروز خانه ها و بازارهای قدیمی 400 ساله، پل مسقف ژاپنی و مرکز شهر هوی آن را می بینیم و در نهایت با قایق در رودخانه و درکنار پل حرکت میکنیم و فانوس های شناور را به رودخانه می اندازیم و درنهایت به هتل بر میگردیم.

  8. روز هفتم 03/01/1403 هوی آن / هوئه

    هوی آن – هوئه صبحانه و ناهار پس از صرف صبحانه در هتل، شهر هوی آن را به مقصد هوئه ترک می کنیم. در این مسیر از گذرگاه "های وان" عبور می کنیم که یکی از زیبا ترین جاده ها با مناظر متعدد کوه و دریا از میان ابر ها عبور می کند. در مسیر توقفی کوتاه در ساحل نون نوک داشته و پس از آن از موزه چم بازدید می کنیم و در ادامه به کوه های مرمر می رویم تا 5 معبد بی نظیر و زیبا که در دل کوه کنده شده اند و مملو از مجسمه های منحصر به فرد هستند را ببینیم و در نهایت به شهر هوئه برسیم. به محض ورود به شهر، به هتل محل اقامتتان منتقل خواهید شد.

  9. روز هشتم 04/01/1403 هوئه : گشت شهری

    هوئه صبحانه و ناهار امروز پس از صبحانه گشت کامل شهری در هوئه خواهیم داشت. شهری که در اواسط قرن 17 میلادی پایتخت ویتنام بوده است. سلسه انگویان میراثی بی نظیر از مجموعه کاخ ها، معابد و قلعه ها در حاشیه رودخانه عطر (Perfume river) از خود به جای گذاشته اند. امروز با سوار شدن بر قایق و در مسیر رودخانه از معبد تین مو، مقبره امپراطور توک دو و کاخ سلطنتی بازدید می کنیم و در ادامه بازار شناور دونگ با را میبینیم. در نهایت پس از ناهار به هتل بر می گردیم و میتوانید از وقت آزاد استفاده کنید.

  10. روز نهم 05/01/1403 هوئه / هانوی: گشت شهری

    هوئه – هانوی: گشت شهری صبحانه و شام پس از صرف صبحانه به فرودگاه هوئه منتقل می شوید تا با یک پرواز کوتاه به هانوی برویم. امروز یک گشت شهری نیم روز خواهیم داشت که بازدید از خیابان معروف Train Street می رویم تا تجربه تماشای رد شدن قطار از نزدیک را داشته باشیم و در ادامه از مقبره هوشی مین، بنیانگذار و پدر ویتنام نوین اولین تجربه روز ما خواهد بود. در ادامه معبد تک ستون، معبد ادبیات و موزه مردم شناسی را میبینیم و در آخر با سه چرخه های سنتی Siglo در مرکز شهر هانوی می چرخیم.

  11. روز دهم 06/01/1403 هانوی

    هانوی صبحانه و ناهار امروز گشت شهری تمام روز هانوی را خواهیم داشت. گشت امروزمان را با موزه مردم شناسی ویتنام که در یک ساختمان ساخته شده در دوران استعمار فرانسه است آغاز میکنیم و پس از صرف ناهار به منطقه شهر قدیمی هانوی می رویم و از دریاچه هوان کیم، کلیسای جامع سنت ژوزف، معبد بادا بازدید می کنیم و پس از یک پیاده روی 1 ساعته در این منطقه و در پایان به تماشای یک تئاتر سنتی عروسکی روی آب می رویم و پس از آن به هتل بر میگردیم.

  12. روز یازدهم 07/01/1403 هانوی / خلیج هالونگ /کشتی کروز

    هانوی – خلیج هالونگ صبحانه و ناهار و شام امروز صبح زود به سمت خلیج هالونگ حرکت میکنیم تا با اقامت در کشتی کروز و گشت و گذار در خلیج هالونگ خاطره ای تکرار نشدنی بسازیم. طبق برنامه و پس از صرف صبحانه مسیر 4 ساعته تا اسکله را با اتوبوس طی میکنیم و از زیبایی های مسیر لذت میبریم. به محض ورود به اسکله سوار کشتی کروز میشویم و به محض ورود کابین ها تحویل شما می شود. با حرکت در خلیج یکی از بی نظیر ترین تجربیاتتان را با دیدن مناظر بکر از جزایر و صخره های سنگی و روستاهای رنگارنگ شناور در آب را کسب خواهید کرد. ناهار را روی عرشه کشتی میل می کنید و میتوانید از تفریحات جانبی کشتی استفاده کنید. در نهایت برای شام کشتی لنگر می اندازد و با شامی دلچسب از غذاهای دریایی از شما پذیرایی خواهد شد.

  13. روز دوازدهم 08/01/1403

    خلیج هالونگ – هانوی – فرودگاه صبحانه سبک و ناهار صبحانه امروز صبح خیلی زود سرو می شود ( 6 صبح) و پس از آن قبل از پیاده شدن از کشتی با یک میان وعده (brunch) مفصل از شما پذیرایی میشود. پس از پیاده شدن از کشتی، به سمت فرودگاه هانوی حرکت می کنیم تا طبق برنامه با پرواز به خانه برگردید.

بدون امتیاز 0 (0 نقد و بررسی)

  • عالی
    0%
  • خوب
    0%
  • متوسط
    0%
  • نه خیلی بد
    0%
  • خیلی بد
    0%
فهرست