تور ویژه بالی ( اوبود+سمینیاک+نوسادوا ) – 7 شب و 8 روز

بدون امتیاز
  1. مقدمه شروع
  2. ‫7 روز و ‫12 ساعت طول سفر
  3. روز هشتم وقت آزاد پایان

توضیحات

روز اول 1403/04/09 :

ورود به بالی / انتقال به هتل و استراحت

روز دوم 1403/03/10

گشت منطقه Kintamani

روز سوم 1403/03/11

گشت منطقه شرقی جزیره و دروازه بهشت

روز چهارم 1403/03/12

گشت منطقه Bedugul

روز پنجم 1403/03/13

گشت مناطق Tanah Lot و Taman Ayun

روز ششم 1403/03/14

گشت منطقه Uluwatu و جیمباران

روز هفتم 1403/03/15

وقت آزاد

روز هشتم 1403/03/16

گشت اختیاری Nusa Penida / پرواز برگشت

 

جدول نرخی تور

نرخ ها بر پایه دلار آمریکا و تا پایان تیرماه 1403 معتبر می باشند.

هزینه هر نفر در اتاق: اقامت در هتل های 5 ستاره
دوتخته 1350 دلار
یکتخته 1850 دلار

 

لیست هتل های انتخابی و یا مشابه :

شهر هتل
اوبود Alaya resort & Spa
سمینیاک Tony’s Villas
نوسادوآ NUSA DUA BEACH Hotel & Spa

 

برنامه سفر

  1. مقدمه

    نکات مهم: اتاق های هتل در ساعت 14:00 به وقت محلی در دسترس خواهند بود و باید در ساعت 12:00 تحویل شوند. در صورت تمایل به ورود زودهنگام یا خروج دیرهنگام مشمول هزینه اضافه خواهد شد. بازدیدها و فعالیت‌ها ممکن است به دلیل تغییر یا لغو پرواز، شرایط آب و هوایی که مانع از توسعه مناسب آن می‌شود، و سایر موقعیت‌های غیرمرتبط با سازمان و این برنامه سفر، مانند ترافیک یا کندی گردش، سوانح ترافیکی، ناتوانی به دلایل بهداشتی و غیره... تغییرداده و یا لغو شوند. در این صورت، در صورت امکان، یک بازدید ویا فعالیت جایگزین ارائه می‌شود، یا اینکه با تغییر روز یا ساعت بازدیدها تلاش میکنیم تا اکثر بازدیدها و/یا فعالیت‌های قراردادی انجام شود. این جایگزین هرگز جبران مالی یا بازپرداخت وجه نخواهد بود.

  2. روز اول پرواز بین المللی از تهران / ورود به بالی و انتقال به هتل

    با هواپیمایی امارات از تهران حرکت میکنیم و ساعت 10 شب به وقت محلی به جزیره رویایی بالی میرسیم. به محض ورود راهنمای محلی به استقبال شما می آید تا به هتل رفته و پس از دریافت اتاق ها استراحت کنید.

  3. روز دوم گشت منطقه Kintamani

    به سمت شمال جزیره حرکت میکنیم و از طبیعت زیبا و خیره کننده بالی لذت میبریم. صبح پرانرژی به مجموعه تفریحی آلاس هاروم می رویم و علاوه بر غرق شدن در زیبایی های مناظر و گرفتن عکسهای بی نظیر، یک تاب سواری رویایی هم خواهیم داشت. تا ظهر در این مجموعه خواهیم بود و پس از آن به سمت منطقه کینتامانی می رویم تا ناهار را با منظره تکرار نشدنی آتشفشان فعال و دریاچه باتور میل کنید. در ادامه از معبد آب مقدس یا همان تیرتا امپول بازدید میکنیم و در پایان پس از وقت گذرانی و گشت و گذار و خرید در بازار هنر بالی به هتل بر میگردیم.

  4. روز سوم گشت منطقه شرقی جزیره و دروازه بهشت

    صبحانه پس از صرف صبحانه در هتل، به سمت شرق جزیره حرکت میکنیم. در ابتدا از زیبایی های مجموعه قصر سلطنتی پادشاهان قدیم بالی با معماری زیبا و نقاشی های چشم نواز در سقف مجموعه لذت میبریم و سپس مسیر خود را به سمت دروازه بهشت ادامه میدهیم. در اینجا به یکی از خیره کننده ترین مناظر بالی میرسیم و فرصتی تکرار نشدنی برای گرفتن عکس های رویایی را خواهیم داشت. پس از آن در مسیر بازگشت به هتل از معبد تیرتاگانگا بازدید میکنیم. فرصت غذا دادن به ماهی ها را در این محیط خاص خواهیم داشت. در نهایت به هتل برمی گردیم تا استراحت کنیم و برای فردا آماده شویم.

  5. روز چهارم اوبود – گشت منطقه بدوگول – سمینیاک

    صبحانه پس از صرف صبحانه در هتل و تحویل اتاق ها، به سمت دریاچه های دوقلوی بویان و تامبلینگان می رویم. بعد از کمی توقف در یک نقطه با منظره عالی از این بهشت، و کمی بازی با میمون کوچولوهای بازیگوش، به سمت معبد اولون دانو یا معبد مادر الهه آب ها حرکت میکنیم. در مسیر دروازه هاندارا را خواهیم دید و کمی توقف برای گرفتن عکس داریم. در ادامه به سمت منطقه جاتیلووی می رویم تا از مزارع پلکانی و طبقاتی برنج که به عنوان یکی از مهمترین سمبل های بالی شناخته شده اند بازدید کنیم و در میان شالیزارها قدم بزنیم. در نهایت، به سمت هتل جدیدمان در منطقه سمینیاک حرکت میکنیم. پس از تحویل اتاق ها و کمی استراحت، در صورت تمایل و اختیاری برای شبگردی و تجربه زندگی شبانه به اماکن تفریحی اطراف خواهیم رفت. این منطقه به شبهای زنده و کلاب های خاص معروف است.

  6. روز پنجم گشت موتور ATV در جنگل و مناطق Tanah Lot و Taman Ayun

    صبحانه پس از صرف صبحانه در هتل کمی به سمت شمال حرکت میکنیم تا یک تجربه بی نظیر و پرنشاط داشته باشیم. گشتی حدودا 2 ساعته در دل جنگل سوار بر موتورهای چهارچرخ ATV خواهیم داشت که انرژی و هیجان بسیار خوبی به همراه خواهد داشت (اختیاری). در ادامه به مجموعه سلطنتی Taman Ayun می رویم و پس از آن از تماشای غروب خورشید در کنار معبد باستانی Tanah Lot لذت خواهیم برد. در نهایت و پس از بازگشت به هتل، در صورت تمایل و به صورت اختیاری به شبگردی و تجربه زندگی شبانه میرویم.

  7. روز ششم گشت منطقه اولواتو و ساحل جیمباران

    صبحانه و شام پس از صرف صبحانه در هتل به سمت جنوب جزیره و منطقه اولواتو “Uluwatu” حرکت میکنیم و در اولین توقف از مجموعه فرهنگی اولوواتو و مجسمه غول پیکر ویشنو و گرودا بازدید میکنیم. پس از عبور از منطقه پادانگ “Padang” و گذراندن ساعاتی خوش در کنار یکی از خاص ترین ساحل های بالی به معبد اولوواتو میرسیم، شکوه این معبد که بر روی صخره ای مشرف به اقیانوس هند قراردارد شما را شگفت زده می کند. پس از آن برای تماشای غروب خورشید همزمان با تماشای مراسم رقص آتش می رویم و در نهایت، به ساحل جیمباران می رویم تا از یک شام دریایی بی نظیر در کنار ساحل لذت ببرید ( به عهده تور). در پایان به هتل جدیدمان که یک ریزورت با امکانات متنوع و ساحل اختصاصی است در منطقه ساحلی نوسا دوا می رویم و استراحت می کنیم.

  8. روز هفتم وقت آزاد

    صبحانه و شام پس از صرف صبحانه در هتل تمام روز را وقت آزاد دارید و دراختیار خودتان هستید تا بتوانید از تفریحات ساحلی لذت ببرید و یا از امکانات هتل استفاده کنید و یا در صورت تمایل و اختیاری به یک کلاب ساحلی می رویم و لحظات خوشی را می سازیم.

  9. روز هشتم وقت آزاد

    صبحانه پس از صرف صبحانه در هتل تمام روز را وقت آزاد دارید و دراختیار خودتان هستید تا بتوانید از تفریحات ساحلی لذت ببرید و یا از امکانات هتل استفاده کنید. همچنین گشت اختیاری جزیره نوسا پنیدا، بازدید از ساحل صخره شکسته، و صخره دایناسوری نیز امکان پذیر است. بعد از ظهر، به فرودگاه می رویم تا با پرواز به خانه برگردیم.

شامل چه میشود

  • تمامی ترانسفر ها و حمل و نقل جاده ای با وسیله نقلیه اختصاصی مجهز به تهویه مطبوع
  • اقامت با صبحانه
  • یک وعده شام دریایی در ساحل جیمباران
  • ورودیه های اماکن بازدیدی
  • اخذ ویزای بالی
  • بیمه سفر
  • راهنمای حرفه ای فارسی زبان و راهنما محلی انگلیسی زبان
  • هزینه ویزای بالی ( 220 دلار )
  • گشت های اختیاری موتور ATV و جزیره نوساپنیدا
  • پرواز بین المللی
  • هزینه خشکشویی، تلفن، و کلیه هزینه های شخصی
  • انعام
  • نوشیدنی و گشت های اختیاری
  • Early Check-in و Late Check-out
فهرست